OBCHODNÍ PODMÍNKY

1. VŠEOBECNÁ USTANOVENÍ

Tyto všeobecné obchodní podmínky upravují práva a povinnosti smluvních stran vyplývající z kupní smlouvy uzavřené mezi prodávajícím a kupujícím, jejímž předmětem je koupě a prodej zboží na internetové stránce foodio.cz. Prodávajícím a provozovatelem je společnost Group L s.r.o., Mýtna 2883/15, Bratislava – městská část Staré Město 811 07, IČO: 48134244, DIČ: 2120094680, IČ DPH: SK2120094680, zapsaná v obchodním rejstříku Bratislava I, odd. Sro, vl. č. 103651/B. Kupujícím se rozumí osoba, která odeslala elektronickou objednávku na stránce foodio.cz. Dozorový orgán: Slovenská obchodní inspekce (SOI), Inspektorát SOI pro Bratislavský kraj, Prievozská 32, P.O. Box 5, 820 07 Bratislava 27, Slovenská republika, odbor technické kontroly výrobků a ochrany spotřebitele, Telefon: +421 2/58272 172-3, +421 2/58272 104, Fax: +421 2/58272 170, E-mail: info@foodio.cz.

2. CENY

Prodejní cena zboží platná pro zákazníka je uvedena u každého produktu. Standardně je zobrazena cena za nejmenší balení produktu. Po zvolení jiné velikosti nebo příchutě se cena okamžitě aktualizuje. Tato cena je konečná a zahrnuje DPH. Cena zboží nezahrnuje dopravu. Slevy z prodejních cen nelze vzájemně kombinovat.

3. OBJEDNÁVKA

Kupní smlouva, na jejímž základě je realizován prodej zboží prodávajícím kupujícímu, vzniká na základě vyplnění elektronického objednávkového formuláře na stránce foodio.cz.

4. STORNO OBJEDNÁVKY

Pokud si přejete zrušit objednávku, která ještě nebyla vyřízena, co nejdříve nás kontaktujte e-mailem nebo telefonicky a uveďte číslo objednávky. Pokud již byla platba za objednávku uhrazena, peníze vám budou vráceny do 14 dnů na účet, ze kterého platba přišla. Zároveň si vyhrazujeme právo stornovat vaši objednávku v případě, že vám zboží již nebudeme schopni dodat z důvodu jeho vyprodání nebo v ceně, která je uvedena v internetovém obchodě, pokud se s vámi nedohodneme na náhradním plnění. O stornu objednávky vás budeme informovat neprodleně telefonicky nebo e-mailem.

5. DODACÍ LHŮTY

Pokud je objednané zboží skladem a objednávku obdržíme přibližně do 15:00, budeme ji expedovat tentýž pracovní den, nejpozději však následující pracovní den. Pokud produkt není skladem, odesíláme ho přibližně do tří dní. V opačném případě vás budeme okamžitě informovat o odhadovaném náhradním termínu dodání.

6. CENA ZA DOPRAVU

Cena dopravy pro Českou republiku:

  • Zásilkovna - Doručení na adresu - 139 Kč (od 2 ks ZDARMA)
  • Zásilkovna - Odběrné místo a Z-BOX - 139 Kč (od 2 ks ZDARMA)

7. ZPŮSOB PLATBY

Možné způsoby platby jsou: dobírka (platba v hotovosti při převzetí zboží), přičemž při dobírce účtujeme poplatek ve výši 55 Kč, platba kartou online (Stripe) ZDARMA.

8. NEPŘEVZATÉ OBJEDNÁVKY

Pokud si kupující zvolil způsob doručení na dobírku a zásilku z jakýchkoliv důvodů nepřevezme, závazek dodat zboží se považuje za splněný. Zároveň máme právo od kupní smlouvy odstoupit a požadovat náhradu nákladů spojených s vrácením zboží (doprava zboží zpět k nám). Opětovné doručení nepřevzaté objednávky je možné jen po vzájemné dohodě.

9. ZÁRUKA

Záruční doba je stanovena na minimálně 24 měsíců od dne uzavření kupní smlouvy, nebo je omezena datem spotřeby zboží a běží od dne převzetí zboží kupujícím. Prodávající zaručuje, že zboží bude dodáno v nepoškozeném stavu, v množství a sortimentu, jak bylo uvedeno na objednávce, a přiloží daňový doklad, pokud si zákazník nepřál jinak. Prodávající nenese odpovědnost za zpožděné doručení zboží zaviněné přepravcem, nesprávně uvedenou adresou příjemce, nebo poškození zaviněné přepravcem; viditelně poškozené zboží (poškozený obal balíku apod.) nepřebírejte!

10. ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Zboží, které jste si zakoupili na foodio.cz, je možné bez udání důvodu vrátit do 14 pracovních dní od převzetí zboží v souladu s ust. § 7 zákona č. 102/2014 Z.z. Odstoupení od smlouvy je možné provést jen prokazatelným způsobem písemně (listinnou formou nebo v podobě zápisu na jiném trvanlivém nosiči, např. e-mail). Při odstoupení od smlouvy budou vráceny také náklady na doručení zboží v hodnotě nejlevnějšího běžného způsobu doručení.

11. REKLAMAČNÍ ŘÁD

Nekompletnost zásilky nebo poškození zboží je nutné oznámit do 24 hodin od převzetí zásilky e-mailem nebo telefonicky. Pozdější reklamace nekompletnosti zásilky nebo mechanického poškození výrobku nemusí být uznány.

Pokud chcete zakoupené zboží reklamovat, nejprve nás prosím kontaktujte. Reklamované zboží (nejlépe až po dohodě s námi) nám prosím zašlete k posouzení. Doporučujeme vám zboží zaslat jako balík doporučenou zásilkou.

Zboží nám neposílejte na dobírku – takové zásilky nepřebíráme.

Do balíku prosím přiložte:
✔️ Kopii daňového dokladu (faktura)
✔️ Kopii ústřižku od doručovatele
✔️ Krátký průvodní dopis s popisem reklamace

Po obdržení reklamovaného zboží vás budeme bezodkladně kontaktovat e-mailem nebo telefonicky a dohodneme se na rychlém vyřešení problému. Pokud bude reklamace uznána, reklamované zboží vám vyměníme kus za kus, případně vám nabídneme jiný produkt (do hodnoty reklamovaného zboží) nebo vám vrátíme peníze.

Reklamace bude vyřízena v co nejkratší době, nejpozději však do 30 dnů od obdržení reklamovaného zboží. O výsledku reklamace vás budeme ihned po jejím ukončení informovat e-mailem nebo telefonicky.

Spotřebitel má právo obrátit se na prodávajícího se žádostí o nápravu, pokud není spokojen se způsobem, jakým prodávající vyřídil jeho reklamaci, nebo pokud se domnívá, že prodávající porušil jeho práva.

Pokud prodávající na žádost spotřebitele odpoví zamítavě nebo na ni do 30 dnů od odeslání vůbec neodpoví, má spotřebitel právo podat návrh na zahájení alternativního řešení sporu (dále jen „ARS“).

Formou ARS mohou být řešeny pouze spory vyplývající ze smlouvy mezi prodávajícím a spotřebitelem, s výjimkou sporů podle ustanovení § 1 odst. 4 zákona č. 391/2015 Z.z. a sporů, jejichž hodnota nepřesahuje 20 EUR.

Návrh na zahájení ARS se podává u subjektu ARS podle § 3 citovaného zákona, a to prostřednictvím k tomu určené platformy nebo formuláře, jehož vzor tvoří přílohu č. 1 citovaného zákona.

Subjekt ARS může od spotřebitele požadovat úhradu poplatku za zahájení ARS, maximálně však do výše 5 EUR s DPH.

Pokud je pro ARS příslušných více subjektů, spotřebitel má právo zvolit, ke kterému subjektu podá návrh.

Kromě ARS má spotřebitel právo obrátit se na věcně a místně příslušný všeobecný nebo rozhodčí soud.

Platforma ARS je dostupná na internetových stránkách:
🌐 ec.europa.eu/consumers/odr/index_en.htm

12. NEWSLETTER A E-MAILY OD NÁS

Při registraci si můžete vybrat, zda chcete od nás dostávat pravidelné informace o akčních nabídkách, slevách a novinkách v našem sortimentu.

Na vaši e-mailovou adresu vás také budeme informovat o stavu vaší objednávky, dostupnosti nebo nedostupnosti produktů.

Všem registrovaným zákazníkům můžeme nepravidelně (maximálně několikrát ročně) zasílat důležité obchodní informace související s provozem našeho e-shopu. Pokud si přejete odhlásit odběr našich e-mailů, napište nám na info@foodio.cz.


13. OCHRANA OSOBNÍCH ÚDAJŮ

Pro zpracování objednávky je nutné zpracovat informace o kupujícím, které mají charakter osobních údajů ve smyslu zákona č. 110/2019 Sb., o ochraně osobních údajů (v souladu s nařízením GDPR).

Kupující dává prodávajícímu souhlas se shromažďováním a zpracováním těchto osobních údajů za účelem splnění kupní smlouvy, a to až do doby, kdy kupující písemně vyjádří svůj nesouhlas s tímto zpracováním.

Kupující má právo na přístup ke svým osobním údajům, právo na jejich opravu a další zákonná práva vztahující se k ochraně osobních údajů. Prodávající prohlašuje, že všechny osobní údaje jsou důvěrné a budou použity pouze k realizaci plnění smlouvy s kupujícím. Nebudou jinak zveřejněny ani poskytnuty třetí osobě, s výjimkou zabezpečení distribuce zboží, zpracování plateb a účetnictví.

Pokud si přejete upravit nebo smazat své osobní údaje, kontaktujte nás na info@foodio.cz.


14. 60DENNÍ GARANCE SPOKOJENOSTI

Velmi nám záleží na spokojenosti našich zákazníků, a proto rádi vyřešíme jakýkoliv problém.

Pokud nejste spokojeni s naším výrobkem, můžete využít naši 60denní garanci spokojenosti a my vám vrátíme peníze.

Před vrácením prosím zvažte, že ne každý je zvyklý na vyšší obsah bílkovin v kombinaci s vlákninou. Pokud se objeví nadýmání, je to většinou pouze známka přirozené adaptace střevního mikrobiomu. Někdy může trvat několik dní, než si tělo zvykne. Proto nabízíme až 60 dní, abyste měli možnost produkt v klidu vyzkoušet a dát mu šanci.

Samozřejmě, někomu náš produkt jednoduše nemusí vyhovovat. Proto umožňujeme vrácení produktu bez problémů, avšak při refundaci prosím mějte na paměti, že můžete vrátit maximálně jedno otevřené balení.

Jak postupovat při vrácení zboží v rámci 60denní garance spokojenosti?

✅ Pokud chcete produkt vrátit, udělejte tak do 60 dnů od data doručení.
✅ Kontaktujte nás na info@foodio.cz a sdělte nám, že si přejete vrátit zboží. Obratem vám zašleme podrobné instrukce.
✅ Pokud jste produkt spotřebovali celý, ale z nějakého důvodu žádáte o vrácení peněz, napište nám prosím na info@foodio.cz. Vysvětlete nám situaci a vyřešíme to k vaší spokojenosti.
✅ V případě jakéhokoliv jiného problému nám napište na info@foodio.cz, a my uděláme vše pro to, abychom vám co nejdříve pomohli.

Důležité:

  • Vrátit můžete pouze produkty zakoupené přímo na foodio.cz. Pokud jste produkt zakoupili u jiného prodejce, řídí se podmínky vrácení jejich pravidly.
  • Při vrácení je možné poslat zpět maximálně jedno otevřené balení, ostatní balení musí být neotevřená a nepoškozená.
  • Na vrácení peněz použijeme stejný platební způsob, jaký jste použili při původní platbě.
  • Produkt nám neposílejte na dobírku, takové zásilky nepřebíráme.

15. POUŽÍVÁNÍ MATERIÁLŮ ZE STRÁNKY

© 2025 foodio.cz
Veškerá práva vyhrazena. Jakékoliv kopírování obsahu (části nebo celku), jakýmkoliv mechanickým nebo elektronickým způsobem, je bez písemného povolení provozovatele zakázáno.